خرید اتریوم Ethereum | قیمت لحظه ای اتریوم ETH

اتریوم Ethereum یک رمز ارز بسیار محبوب بعد از بیت‌کوین محسوب می شود که از جهت محبوبیت در جایگاه دوم قرار دارد و با نام اتر (ETH) شناخته می شود و می ‌توان از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.  ایده اتریوم در سال 2013 توسط ویتالیک بوترین در یک وایت پیپر مطرح شد. این ارز در جهت رفع ضعف های بیت کوین و استفاده بهتر و بیشتر از فناوری بلاک چین به بازار عرضه شد و با جلب توجه برخی توسعه ‌دهندگان بلاک چینی مانند گاوین وود و چارلز هاسکینسون خود را توسعه داد و در نهایت شبکه اتریوم در سال 2015 آنلاین شد. اتریوم بسیار شبیه بیت کوین بوده و همانند آن دارای یک شبکه مستقل و غیر متمرکز بوده که توسط هیچ فرد یا سازمانی کنترل نمی‌شود. به معنای دیگر اتریوم یک پلتفرم بلاکچین Blockchain است که با ماین کردن یا خریدن به دست می آید. این شبکه از از قراردادهای هوشمند (Smart Contracts)، توسعه نرم‌افزارهای کاربردی غیرمتمرکز (Distributed Application | DApp) و امور مالی غیرمتمرکز (Decentralized Finance | DeFi)  پشتیبانی می‌کند.

استفاده از این حساب و انجام تبادلات ارزی باید در ابتدا بتوانید آن را شارژ کنید که برای این کار باید حساب ارزی داشته باشید که به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد.

 

پرسش های متداول :

استخراج اتریوم چگونه است ؟

برای استخراج اتریوم  باید یک کیف پول ارز دیجیتال ایجاد کنید و روش استخراج خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب سخت ‌افزار و نرم ‌افزار، رمز ارز را استخراج کرده  و پاداش خود را دریافت کنید.

نحوه خرید اتریوم از سایت پانی پی چگونه است ؟

پانی پی به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید و فروش رمز ارزها بستری امن و سریع را جهت خرید اتریوم برای شما مشتریان محترم ایجاد کرده تا بتوانید با تکمیل فرایند ثبت نام و احراز هویت خرید خود را در کمتر از یک دقیقه نهایی کنید. برای ثبت درخواست کافیست مبلغ و آدرس کیف پول خود را در فرم درخواست ثبت کنید و فاکتور ریالی را به صورت آنلاین و یا از طریق واریز به حساب بانکی انجام دهید لازم به ذکر است مدت زمان انجام سفارشات در کمتر از یک ساعت کاری می باشد و در صورتی که سفارش بعد از ساعت اداری ثبت شود از نظر زمانی می تواند متغیر باشد .

نحوه فروش اتریوم در پانی پی چگونه است ؟

فروش اتریوم Ethereum به دو صورت محدود و سریع انجام می شود که برای آن باید ابتدا وارد بازار رمز ارز شده و درخواست خود برای فروش با مقدار معین را ثبت کنید. در  سفارش محدود تضمینی برای انجام مبادله وجود ندشته و تعیین قیمت فروش اتریوم از سمت شماست در صورتی که در فروش سریع قیمت‌گذاری با توجه به قیمت بازار انجام می‌شود. پانی پی به‌ عنوان یک مرجع معتبر در زمینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، امکان فروش اتریوم و خرید ارز دیجیتال در قالب های دیگر برای شما فراهم می باشد.

ویژگی های اتریوم چیست ؟

توانایی ساخت توکن یکی از مهم ترین ویژگی های ارز اتریوم می باشد که برنامه ‌های غیر متمرکز و مستقلی را در بستر اتریوم تولید می کند. توکن ها بلاک چین اختصاصی نداشته و از بلاک چین دیگری مانند اتریوم استفاده می‌کنند.

اتریوم و بیت کوین چه تفاوت های باهم دارند ؟

اتریوم دارای مرورگر اختصاصی با زبان برنامه نویسی و سیستم پرداخت مختص به خود می باشد که برای فرآیند استخراج، کنترل و تبادلات ارزی از از قابلیت ‌های پیشرفته‌ و مدرن استفاده می کند. علاوه بر این به کاربران اجازه ایجاد و توسعه برنامه های مختلف روی بلاک چین را می دهد. همچنین اتریوم مانند بیت‌کوین سقف مشخصی ندارد اما اتریوم کارمزد کمتر و سرعت تراکنش‌ بیشتری نسبت به بیت‌کوین دارد. کد های داخلی اتریوم نوع کاملی از کد های Touring می باشد که قابلیت تخمین قدرت و زمان کافی برای محاسبه را دارد و این یکی از اصلی ترین تفاوت های اتریوم و بیت کوین می باشد.

آیا امکان تبدیل اتریوم به بیت کوین وجود دارد ؟

 خیر. امکان تبدیل مستقیم اتریوم به بیت‌کوین وجود ندارد اما شما به کمک مجموعه پانی پی می توانید ارز دیجیتال اتریوم را به تتر نیز تبدیل کنید.


کیف پول چیست و چگونه کیف پول اتریوم بسازیم ؟

کیف پول یک محل مطمئن برای نگهداری و پشتیبانی رمز ارز های مختلف می باشد که می ‌توانید از آن برای نگهداری اتریوم استفاده کنید. برای داشتن کیف پول اتریوم کافیست در سایت صرافی پانی پی ثبت نام کنید و مشخصات اکانت خود را برای ما ارسال کنید توجه داشته باشید برای ثبت نام در مجموعه ما حتما باید از IP خارج از کشور استفاده کنید.

آیا ارزش اتر به دلار وابسته است؟

ارزش اتر برخلاف تتر به دلار وابسته نیست و به تعداد افراد فروشنده و یا خریدار بستگی دارد زیرا اتریوم با ارزهای دلار و بیت کوین معامله می شود و دائما در حال نوسان است.

قیمت گذاری اتریوم چگونه انجام می شود ؟

قیمت روز اتریوم به دلیل نوسانات دلار متفاوت بوده و دارای تغییرات لحظه ای است. البته عرضه و تقاضا نیز در قیمت روز اتریوم مؤثر است. مجموعه پانی پی به عنوان تامین کننده اصلی و بی واسطه نرخ اتریوم را با تضمین پایین ترین قیمت در ایران به مشتریان محترم به فروش میرساند .

چه ارزهایی قابلیت تبدیل به اتریوم را دارند ؟

تمامی ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین امکان تبدیل به اتریوم را دارند.

حداقل و حداکثر خرید و فروش اتریوم چقدر است؟

حداقل مبلغ برای فروش 15 دلار و حداکثر مبلغ آن 15000 دلار به صورت روزانه می باشد.

 

قیمت اتریوم چه ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

قیمت اتریوم به صورت روزانه راس ساعت 12:00 در سایت بروز رسانی می شود و تا ساعت 17:00 اعتبار دارد.

 

مدت زمان انجام سفارش اتریوم در پانی پی چقدر است ؟

سفارشات شما در کمتر از 2 ساعت کاری انجام می شود.

 

تمامی تبادلات اتریوم توسط مجموعه پانی پی در محیطی امن و سریع انجام می شود و در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.